Aktuality

Zajímají vás novinky ze zákulisí firmy EFSETE? Nebo z oboru přímého prodeje či zákaznické péče? Rádi se s vámi podělíme o nejnovější počiny, projekty, úspěchy a zajímavé informace...


20.7.2016

Nové Zákaznické centrum MND

Blog

Líbil se Vám článek? Nenechávejte si ho pro sebe.

Po intenzivních přípravách jsme pro zákazníky společnosti Moravské Naftové Doly otevřeli 21.7.2016  zcela nové, moderní Zákaznické centrum MND v centru Ostravy. V pořadí již třetí zákaznické centrum MND je situováno v administrativním komplexu Nová Karolina Park, které se nachází uprostřed nově urbanizovaného území vytvářející pomyslnou bránu Nové Karoliny k historickému srdci Ostravy, v těsném sousedství obchodního centra Forum Nová Karolina.
Tým zákaznické kanceláře prošel náročným školením přímo ve školícím centru MND a je připraven poskytnout zákazníkům prvotřídní služby a nabídku.
Pokud jste z Ostravy nebo okolí, zastavte se za námi na kávu a nechte si spočítat úsporu na energiích přímo od našich pracovníků na pobočce.

Těšíme se na vás!


Všechny články

EFSETE Hero - Červen 2018

Titul hrdiny měsíce a putovní pohár se tentokrát vrací do týmu vodafoních prodejen - přesněji do Karviné.

Za skvělé prodejní výsledky a především perfektní samostatné zajištění chodu karvinské Vodafone prodejny získává ocenění Lucie Šaňková.

Lucka je vždy přátelská a pozitivní, a to i přesto, že je na zajištění provozu prodejny téměř sama. Tedy také téměř sama na musí doručit všechny prodejní cíle, zvládnout veškerou administrativu, mystery shopping,...

MISTŘI V KOPEČKOVÉ FRUITISIMO SOUTĚŽI

Jako je léto ve znamení zmrzliny, tak pro naše Fruit barmanky byl začátek teplé sezóny v duchu kopečkových soutěží. Motivace vyhrát byla víc, než lákavá. Jednoduchá pravidla spočívala nasbírat co nejvíce kopečků na jeden obal (kornout nebo kelímek).

V této měsíční soutěži jsme se umístili na krásném 2. místě z celkového počtu 45 soutěžních juice barů. Pro nás byla připravena výhra 3.000 Kč

Boj se ovšem nevzdal a v červenci nás čekala tatáž soutěž ,...

EFSETE HERO - Květen 2018

Titul EFSETE Hero a tedy i putovní pohár se po čtyřech měsících vrací do našeho call centra. Za skutečně nadstandardní výkon získává toto ocenění Dagmar Růžičková z projektu Vodafone.

Dáša završila 3 prodejně úspěšné měsíce dosažením tzv. HAS 14057 a prodejem největšího počtu kombinovaných nabídek. Což není vzhledem ke konkurenčním nabídkám vůbec nic jednoduchého. Tady se ovšem ukázal dravec a jelikož Dagmar bere svou práci zodpovědně, tak to pro ní...