Aktuality

Zajímají vás novinky ze zákulisí firmy EFSETE? Nebo z oboru přímého prodeje či zákaznické péče? Rádi se s vámi podělíme o nejnovější počiny, projekty, úspěchy a zajímavé informace...


29.6.2018

EFSETE HERO - Květen 2018

Blog

Líbil se Vám článek? Nenechávejte si ho pro sebe.

Tweet

Titul EFSETE Hero a tedy i putovní pohár se po čtyřech měsících vrací do našeho call centra. Za skutečně nadstandardní výkon získává toto ocenění Dagmar Růžičková z projektu Vodafone.

Dáša završila 3 prodejně úspěšné měsíce dosažením tzv. HAS 14057 a prodejem největšího počtu kombinovaných nabídek. Což není vzhledem ke konkurenčním nabídkám vůbec nic jednoduchého. Tady se ovšem ukázal dravec a jelikož Dagmar bere svou práci zodpovědně, tak to pro ní nebyl žádný výjimečný výkon.

Děkujeme a věříme, že jsme vyslyšeli a nový telefon bude sloužit tak, jak má :-).

Všechny články

Ostravská "vlajková" Vodafone prodejna pod EFSETE

Zdravíme Vás z naší prodejny Vodafone ve Forum Nová Karolina Ostrava, která nově od 1.4.2021 patří do naší sítě prodejen.

Zkušený tým profesionálů hned první měsíc dokázal dosáhnou na nejlepší výsledky od začátku roku 2021.

Velká pochvala a těšíme se na další prodejní růst spojen s postcovidovém znovuotevřením všech obchodů v obchodních centrech, konečně!


EFSETE Tým

Hypoteční vlna také v EFSETE

Mezi naše partnery, se kterými spolupracujeme v rámci salesové vertikály FIELD FORCE a projektu EFSETE Reality – RE/MAX Centrum, patří také společnost GEPARD FINANCE jeden z největších zprostředkovatelů hypoték v ČR.

Právě ukončený 1. kvartál roku 2021 byl našim nejúspěšnějším kvartálem za celou dobu spolupráce. V ČR se za Q1 2021 zrealizovaly hypotéky za téměř 100 miliard korun a jsme moc rádi, že náš hypoteční tým se na tom také podílel. „Svezli“ jsme...

TELESALES - CALL CENTRUM stále na HOME HOFFICE!

Všude prázdno…. nikdo, nikde, ale přitom naše vertikála TELESALES jede na plné pecky.

Jak to?

V našich call centrech v Karviné a Ostravě jsme stále a již téměř rok kompletně na Home Office. Díky našemu skvělému IT oddělení v čele s Jiřím Kuchařem a moderním technologiím řídíme celé Call Centra a provoz vzdáleně.

Ale věříme, že se situace brzo změní a se všemi našimi kolegy se opět potkáme v našich krásných kancelářích.


EFSETE Tým