Aktuality

Zajímají vás novinky ze zákulisí firmy EFSETE? Nebo z oboru přímého prodeje či zákaznické péče? Rádi se s vámi podělíme o nejnovější počiny, projekty, úspěchy a zajímavé informace...


16.5.2022

Outsourcing a krize

Blog

Líbil se Vám článek? Nenechávejte si ho pro sebe.

Tweet

Outsourcing již dlouho patří k „nástrojům“ pro optimalizaci podnikání. Jeho strategickou hodnotu nejvíce oceníme, když se potýkáme s problémy, jak udržet firmu nad vodou v čase bouřlivého podnikatelského prostředí, tedy například i v období krize.


Outsourcing a krize

K překonání krize jsou outsourcingové společnosti ideálními partnery. Zvládají práci zaměstnanců na plný úvazek v rámci flexibilních opatření a pomáhají zvyšovat efektivitu. Mohou také přispět svým vnějším nezaujatým pohledem na věc, když se snažíte znovu získat pevnou půdu pod nohama, nebo překlenout těžké období.


Výhody outsourcingu v době krize

Krize často vyžaduje přehodnocení zavedených procesů a mnohdy i strategickou změnu směru. Výzva spočívá v tom, že je potřeba proniknout do hloubky až ke kořenům problému a zároveň zůstat dostatečně pohotový, aby bylo možné držet krok s nepředvídatelnými podmínkami trhu, jako je třeba zvyšující se tlak na efektivitu všech aspektů podnikání. A právě zde nejvíce vyniknou výhody outsourcingu.


Zefektivnění pracovní síly 

Snižování nákladů na zaměstnance je běžnou praxí pro překlenutí období jakékoli krize - ať už to je pandemie, finanční krize, problémy způsobené zpřetrhanými vazbami v dodavatelských řetězcích, krize na pracovním trhu, či komplikace způsobené válečnými konflikty a následnými sankcemi. Ušetřené výdaje na zaměstnance však neřeší úměrně tomu i snížení pracovní zátěže. Právě naopak. Zbylí zaměstnanci jsou o to více zatížení, což často vede k jejich vyhoření, a to i přes nové výhody, které zaměstnancům díky krizím vznikly, jako například práce z domova, nebo jiné pozitivní technologické trendy.

Outsourcing je pak skvělým pomocníkem, který odlehčí zbylým zaměstnancům a zároveň zajistí že společnost bude dosahovat stejných výsledků i s nižším počtem kmenových zaměstnanců. Velikou výhodou outsourcingu je, že můžete měnit rozsah odebíraných služeb, aniž byste se museli obávat závazku na dobu určitou jako je tomu u zaměstnanců.


Urychlení obnovy

Návrat k jádru podnikání a jeho posílení je nedílnou součástí dlouhodobého a udržitelného zotavení se. Díky outsourcingu odlehčíte svým interním zaměstnancům a oni se tak mohou lépe a plně soustředit na klíčové kompetence či klienty a obnovovat konkurenční výhodu vaší společnosti.


Například v rámci aktivit přímého prodeje a zákaznické péče můžete díky outsourcingu:

          - rychle a na omezenou dobu navýšit kapacitu vaší zákaznické linky, aniž byste museli investovat do rozšíření infrastruktury, nabírat a školit nové zaměstnance

          - převést sales aktivity, které potřebujete realizovat u vašich zákazníků na externí obchodní reprezentanty, jejichž nábor, edukaci a management necháte na externím partnerovi, nebo

          - snížíte náklady na řízení vaší retailové sítě prodejen nebo zákaznických kanceláří tím, že je převedete pod správu externího partnera…. 

                  V každém z výše uvedených příkladů vám pak v rámci prodeje a zákaznické péče zůstane na starosti jen tvorba motivačního provizního schématu a kontrolingová činnost. O to vám zůstane více času a energie pro jádro vašeho podnikání, strategické úkoly nebo klíčové zákazníky, což je v případě nestabilního podnikatelského prostředí klíčové.


                  Rozumíte výhodám outsourcingu během krize?

                  Outsourcingové společnosti jsou vašimi ideálními partnery při překonávání krize. Mohou zvládnout práci zaměstnanců na plný úvazek v rámci flexibilních opatření a přidat vašemu provozu další vrstvu efektivity. Mohou také přispět novým pohledem na věc, když se snažíte znovu získat pevnou půdu pod nohama.


                  EFSETE pomáhá firmám s plněním jejich cílů v oblasti přímého prodeje a zákaznické péče tím, že outsourcuje:

                  1, týmy telefonních operátorů na call centrech (zákaznických linkách),
                  2, týmy obchodních reprezentantů v terénu u zákazníků,
                  3, týmy promotérů a
                  4, provozuje pod značkou zákazníků různé druhy „kamenných“ shopu a prodejen nebo zákaznických center.


                    A jak můžeme pomoci Vám?

                     



                    POMÁHÁME NAŠIM PARTNERŮM PLNIT JEJICH PRODEJNÍ A PEČOVATELSKÉ CÍLE!


                    Všechny články

                    MDŽ 2022 v EFSETE

                    Ani tento rok jsme si nenechali ujít svátek MDŽ.

                    Milé dámy, kolegyně, jsme moc rádi, že Vás v EFSETE máme ????????????????

                    Více fotek naleznete na našem facebooku... https://www.facebook.com/photo/?fbid=3125046974441234&set=pcb.3125047567774508

                    EFSETE v roce 2021

                    ✅Jak se nám dařilo v roce 2021? ✅Kolik práce jsme udělali? ✅Čeho jsme dosáhli? ✅Jak moc jsme pomáhali našim partnerům plnit jejich cíle?

                    Klidně se mrkněte..... https://www.youtube.com/shorts/XYLLE5GUioY



                    EFSETE přeje super Vánoce a úspěšný rok 2022

                    Všem našim klientům, partnerům, zaměstnancům, spolupracovníkům, kolegům i fanouškům

                    přejeme šťastné a veselé Vánoce,

                    děkujeme za spolupráci a podporu v roce 2021 a

                    do roku 2022 Vám přejeme zdraví, štěstí a úspěch!!!


                    EFSETE Tým!