Farmaceutický trh je specifický obrovským počtem klientů, konkurentů, trhů a subtrhů. U lékařů vnímáme stále silnou prioritu v předepisování léků psaných na předpis, nicméně vidíme, že stále více nabývá na významu i komunikace směrem k volně prodejným léčivům, doplňkům stravy a zdravotnickým prostředkům. Z hlediska lékáren se hlavní prodejní kanál přesunuje od léků psaných na předpis, směrem k volně prodejným léčivým přípravkům,doplňkům stravy a zdravotnickým prostředkům. Výsledný prodejní mix, jak směrem k lékařům, tak k lékárnám, vytvořený na základě kvalitního produktu, by tedy měl zcela jistě obsahovat efektivní Sales force, spolupráci s nezávislými i řetězcovými lékárnami, spolupráci s distributory, ale také marketingovou různorodost. Citlivé nastavení synergií mezi těmito atributy je skutečná alchymie...
V rámci projektu EFSETE Pharma zastupujeme farmaceutické firmy a jejich produkty v oblasti aktivit prodeje, zákaznické péče a marketingu. Uvedené aktivity vykonáváme především prostřednictvím týmů odborných farmaceutických reprezentantů, kteří jsou silně motivováni k maximálnímu plnění stanovených cílů, procházejí náročným školením a koučingem a jsou vybavení těmi nejmodernějšími informačními technologiemi.
Vedením projektu je vždy pověřen pouze profesionál s mnohaletými zkušenostmi z oblasti vedení týmů farmaceutických reprezentantů a znalostí marketingu. Jak farmaceutičtí reprezentanti, tak vedoucí projektu mají k dispozici EFSETE Back Office a EFSETE Call Centrum. Našim klientům jsme tedy schopni nabídnout skutečně komplexní služby.
Více informací naleznete na webových stránkách http://efsetepharma.cz.